Mysiga vår!!

Åh vilket härligt väder det är, dock lyser inte solen idag men i alla fall..
Besiktade bilen häromdagen, tror ni den gick igenom? NEJ! Som vanligt med våran jäkla tur. Så nu har bilen varit på lagning sen måndags eftermiddag, vilket betyder att jag fick promenera till dagis igår och idag. Om de va roligt?
Njae. Om de va skönt? Som bara den! Därför bestämde jag mig för att införskaffa mig en cykelstol till lillfisen så vi numer kan ställa bilen och CYKLA till dagis :D Wiie!
Tyckte de va skitsvårt å välja vilken, finns ju hur många som helst av dom ocksåå? Precis som med barnvagnar haha. Men fick bli den som va "bäst i test" så han sitter säkert när han ska ut med sin mamma som inte cyklat på.....hmm... Kommer inte ihåg?


Han kommer sitta som en kung i denna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0