Känsliga läsare varnas..

Åhh.. När ska denna jäkla resa nå sitt slut? INGENTING går som vi tänkt oss. Igår skulle vi till läkaren med Aaron, men de visade sig att bilen va sönder och jag skulle försöka ta mig till läkaren på 15 min? Men hur? Jo Tias kom och hämta oss. Vi hann med 30 sekunders marginal, PUH!!
Väl där fick han nu riktig astmamedicin, eftersom man måste köra uteslutningsmetoden på sånna små barn. Så framåt våren/sommaren ska vi börja trappa ner med den.
SEN, så va Aaron förra veckan mellan tors-lördag VÄLDIGT dålig i magen, började avta framåt söndagen. Så han går till dagis på måndagen, för han är ju pigg och kry och inge mer bajs. Men när han kommer hem är han liiiiiite lös igen. Reflekterar inte så mycket över de, men nu i tisdags när han kommer hem igen. Så är han jättelös igen och i avföringen kommer de ut en massa slem!!!
Mammahjärtat hoppar över några slag och jag ringer sjukvårdsrådgivningen dom sa åt oss att avvakta eftersom han är frisk och pigg. Men tyckte vi skulle ta upp de med "astmaläkaren" vi skulle till. Sagt och gjort. Hon tyckte ju också att eftersom han är så frisk och pigg så skulle de nog inte vara någon fara, Men skulle de fortsätta skulle vi ringa VC.

IDAG, ringer dagis och ber oss komma och hämta Aaron för det bara rinner ur honom :( Tias åker dit och enligt dom har det inte varit något slem. Men väl hemma är det fortfarande massa slem :( Så nu har vi ringt VC och en allergiutredning ska sätta fart den 14 mars.

ÅÅÅÅH! Jag vill inte mer, vill ha en frisk och kry liten kille utan några allergier eller astmamediciner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0