Det är så typiskt att det finns tidtagare, men inga tidgivare..

Nu sitter jag här igen, och har inget kul att skriva om. Som vanligt!
Har haft en snäll karl som fixat tvätten idag, han kan han min älskling <3

Själv har jag bara suttit och funderat och haft huvudvärk, magont yeah you name it... Känner hur min kropp bara lägger av mer & mer. Hur all ork bara försvinner, förstår inte vart den tar vägen? Har 711 arbeten att sköta, skolan att sköta, jobbet ska skötas, Aaron ska skötas, hemmet ska skötas, förhållandet ska skötas, jag ska skötas ALLT ska skötas. Hur hinner man med? Jag gört då iaf inte. Någon som typ kan göra mig till en superkvinna?

Usch jäkla babblande....

Kommentarer
Postat av: Sicka

Du måste lära dig att prioritera, behöver du dammsuga just IDAG? Eller behöver du göra just det idag? Kan du inte ta med dig plugget när du jobbar?



Du måste ta hand om dig själv, annars kommer du smacka in i väggen. De vill vi INTE! Puss!! <3<3<3

2012-01-20 @ 10:10:38
Postat av: Nathalie

Du är så duktig Bea! Förstår att du är trött på de men om de kan vara till tröst så är de inte långt kvar nu.



Tänk när Aaron och alla står och hejjar på dig när du springer ut. Weeee! :)



Puss på dig <3

2012-01-20 @ 11:44:16
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack va söta ni är :)

2012-01-21 @ 11:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0