Stress i måttlig mäng är visst bra, sen då?

När blir det för mycket? När jag tänker efter så känns det inte som om allting är så stressigt iaf. Jag kan sitta en hel kväll å bara glo framför datan. Men det är enda gången som jag riktigt kopplar bort allt med skola och jobb. Jag är tyvärr väldigt stressad i mig själv och kan sällan koppla av. T.ex. Vet jag att det tar 10 minuter å åka någonstans så har jag redan en timme innan börjat stressa för att hinna i tid även fast allting redan kan vara klart.
Så nu när jag har arbeten upp över öronen får min hjärna aldrig en lugn stund.

Men när blir det då för mycket stress? Jag menar de finns ju både för och nackdelar. Jag gå ner som en tok av att göra ingenting medans jag även har hjärtklappningar, mensrubbningar, magont och en väldans massa skallebang!

Usch va mycket svammel, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0