Skillnad?

Va ju tvungen å se om man ser någon skillnad faktiskt! Skulle egentligen skrivit ett helt annat inlägg men råkade trycka bort ALLT när jag var klar, Irriterande......

Denna är tagen 2 veckor efter förlossningen då jag fortfarande väger 61kg, vilket jag stod kvar på i ca 1 år.

Denna är tagen idag och nu står jag på 56,0kg.
Alltså har jag gått ner 5kg. Men är lite svårt å jämföra då bilderna är tagna i olika vinklar :S

Men en liten skillnad kanske? haha, eller jag kanske bara ser i syne. mohaha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är klart att det syns skillnad!!! Duktiga du!!! Vad är hemligheten??? Lär mig!!! ;-)

2012-02-15 @ 17:09:05
Postat av: Bea svarar Jenny..

Åh tack :D om jag då det visste!! Gör ingenting just nu men ändå går jag ner. Jag antar att de är all stress å oro som har ett finger med i spelet :p

2012-02-15 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0