Plogning!

Jag är tydligen en otacksam gnällspik! Jo jag tackar ja!
Som alla vet så bor vi i detta lilla avlånga land vid namn Sverige, här snöar det varje år och har varit extremt mycket dom senaste åren. Någon som missat de? Ne, tänkte väl. Varför blir dom då alltid så chockade när det väl kommer snö?

Idag när jag körde Aaron till dagis så var det fan inte plogat någonstans! Om jag blev arg? Svar: JA! Skrev ut detta på fb och blir sedan en rad påhopp och kritik. Kom sedan en status om "om ni klagar så kan nu ju fan skotta själva" typ nått liknande. Men eh NEJTACK? Jag valde inte det yrket, så INTE min uppgift. Inte sant? (Jag valde att hjälpa människor på annat sätt, men de hör inte till)
Sen va det någon som sa att dom redan överskred sin budget förra året så ingen har råd. Men ojdå, stackars dom. Men de är fortfarande ingen nyhet att det faktiskt SNÖAR i Sverige, VARJE ÅR! Har dom inte pengar så det räcker kanske man får spara in från andra håll? Inte sant?
MEN jag skrev aldrig om att det är förarnas fel, det fattar väl jag med.

Men det jag vill ha sagt är, JAG HAR MIN ÅSIKT DU HAR DIN, kom förfan inte med en massa påhopp och kritik för att du inte tycker som jag. Alla tycker olika, thats life!
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0