Alltså seriöst!

Det värsta jag vet är föräldrar som "tävlar" om vems barn som är mest omtyckt, sötast, vem som får mest uppmärksamhet, får mest saker osv. Jag förstår inte hur dom tänker?! Jag blir irriterad, fruktansvärt irriterad.

Jag VET att min mamma, tias mamma, min pappa, tias pappa osv tycker om ALLA sina barnbarn LIKA mycket! Jag behöver inte gå hemma och vara nervös över att min unge inte är allas no1 för jag VET om att det är så, på delad plats med alla andra ungar i familjen. Vad är då problemet? Varför försöka vara så uppsnoffsig och försöka vara så märkvärdig?
Alla barn är UNIKA och lika UNDERBARA på sitt sätt!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag hoppas att det inte är oss/vårat barn du menar med detta inlägg...?

2011-10-23 @ 21:55:21
URL: http://trasdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0