Längtaaaar!

Längtar fruktansvärt mycket efter att få ta studenten, slippa allt pluggande. 3 år senare än dom i min egen ålder. Men INGEN trodde att jag skulle klara det efter att jag fått barn. Men jag ska stå där på mitt studentflak och skratta er rakt upp i ansiktet, för jag Beatrice Turesson Persson kommer att klara detta!
Längtar också till att kanske få byta lite utav min arbetsdagar. Är så trött på att jobba varje fredag natt och varannan lördag natt. Jag vill umgås med min familj, men icke! Har söndagar, de är dom ENDA helt lediga dagarna jag har.
Längtar också till att få utöka våran familj, få vara gravid igen. De finns ju inget underbarare, nästan. Men de hinns inte med just nu, jag hinner knappt med mig själv. Vill lägga all min tid jag har på min älskade son, han är det finaste som finns och förtjänar det bästa. Jag får väldgt dåligt samvete över att jag är borta så mycket, vill inte ha han på dagis vill vara hemma och bara leka och mysa! Mitt lilla hjärta, den finaste plutten som finns! Men vad kan man göra? Ingenting. Jag har ju mina måsten och Tias har sina. Thats life!



Mitt hjärta kommer alltid slå för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0