Borta bra men hemma bäst!

Är verkligen en människa som älskar att vara hemma och bara mysa och leka med min käre son och sambo. Kan vara hemma flera dagar i rad och bara gå utanför dörren till lekparken, känns så skönt att ha ALLT man behöver i närheten hela tiden. Ni får kalla mig lat om ni vill, men jag älskar't!

MEN nästa vecka känns de som de kommer att bli full rulle.
Måndag är det plugget som gäller och Tias börjar jobba igen så Aaron ska till dagis. Är inte hemma förens efter klckan 15.00 ungefär.
Tisdag blir de först plugg och sen ska jag hämta Aaron på dagis och åka vidare å träffa Antonia & Jullebulle :) Ska bli superskoj! Julle & Aaron är födda samma dag & på samma sjukhus, kul ju? :) Fast Aaron är några timmar äldre ;)
Onsdag först skola, sen ska vi till Sköndal på någon parkinvigning
Torsdag bara skola & dagis
Fredag & lördag blir det jobb :/
Och söndag ska vi bara MYYYYYSA!

Så ni ser, en vecka där jag inte kommer vara hemma särskilt mycket?! Men ska ju göra roliga saker så de går nog bra :) Förutom jobbet då..

Kommentarer
Postat av: Sicka

Jag är likadan får oxå höra ofta att jag är tråkig. Men de skiter jag i för jag älskar mitt hem & jag stressar tillräckligt när jag jobbar att jag har blivit antistress hemma. Jag kan vara hemma flera dagar i streck utan att träffa nån om så. Jag lider inte, :)

2011-11-20 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0