Dag 07 – Min bästa vän

Får väl börja med det här igen då =)
Har inte bara 1 bästa vän, har fler!

Jossan, Zandra, Sicka, Louise ja ni ser :)

Jossan: Är den som vet precis allt om mig, hon har hjälpt mig genom allt som hänt i mitt liv. Mina bästaste pumba! Dock väldigt tråkigt att vi bor så fruktansvärt långt ifrån varandra :(

Zandra: Är min snutteplutta! Har tillbringat många helger och lov uppe i sthml med henne! Och många kaffestunder, älskade älskade finfina vännen! <3

Sicka: Min tant! Världens bästa tant, hur skulle jag ha klarat mig utan henne här uppe? <3

Louise: Finns så många roliga minnen, en del mindre rolga också men dom är inte relevanta just nu. Dock har vi glidit ifrån varandra en hel del =/ Men de är väl sånt som händer när man bor så långt ifrån antar jag! Hoppas innerligt att hon flyttar upp nu efter studenten!!

Sen finns det ju så många fler, Carro, Kitty BÄSTA KITTY, Thilda, Carro ja listan kan göras lång! Men hinner inte skriva om alla då Aaron vakna nu!

ÄLSKAR ER!!!

Kommentarer
Postat av: Sicka

<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-20 @ 11:53:50
Postat av: Thilda

vad gullig du är <3

2011-07-07 @ 15:47:49
Postat av: Pumba :)

Jag är vek, tårar i ögonen ju!

Jag står först :) Love <3

2011-07-24 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0