Blabla!

Usch kan inte sova, va jobbigt de är :/

Vi har verkligen sån jävla tur jag och Tias, eller inte. Fan bara på några veckor så har soffan gått sönder, inbrottsfösök i bilen och idag pajja diskamaskinen. KUL JUL!! Trodde ju turen hade vänt idag när jag fick jobbet, men icke. Undrar vad nästa grej blir? TV:n igen? Den gick ju sönder för ca 1 år sen och förra diskmaskinen också.. SKIT då!

Menmen, är iaf snart en arbetande kvinna, DE NI ;) Första gången i hela mitt liv som jag har ett jobb och som assistent dessutom. Och kommer troligtvis kunna kombinera mina studier med arbete sen :D


På tal om annat, min plutt! Han kryper numer för fulla muggar. Reser sig upp mot allt och river typ hela lägenheten, får ju inte en lung stund här hemma. Men de är självklart värt de =) Ska njuta för fulla muggar nu när jag inte har så lång tid kvar på min mammaledighet, till söndag bara faktiskt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0