Pyssel & Mys

Vi var ju hos faster Natta & kuslinen Wilmer igår och vi hade de jättetrevligt! Blev lite lunch, pyssel & mys. Så nu är alla mina dopkort klara, tack så hemskt mycket för hjälpen Natta! <3

Idag skulle vi egentligen gett oss iväg till sköndal igen, men jag har sovit på tok för lite inatt så är så fruktansvärt trött. Vilket va väldigt tråkigt, hade ju sett fram emot öppna förskolan :( Men kanske får ta den nästa vecka Natta?

Idag ska vi ringa till Astrid Lindgrens barnsjukhus så vi får tid för operationen, tjoho! Ska bli så skönt å få bort den där jäkla knälen på min lille plutt. Tycker ju så synd om han & jag kan ju inget göra :( Måste ringa polisen också om att jag hittat min plånbok och skolan måste jag ju ringa med, suck!

Kommentarer
Postat av: Sicka

Ni är ABSOLUT mina bästaste bästaste i HELA världen.

2011-01-12 @ 09:58:31
Postat av: Nathalie

De var jättemysigt. De gör vi snart om. Ja vi kan gå till Oliven på onsdag istället.



<3

2011-01-12 @ 16:19:34
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0