Dobidoo!

Får skäll från höger och vänster för att jag är för dålig på att uppdatera, jag vet! Men så fort jag sätter mig för å skriva så vaknar lilleman. Hmm, inte de lättaste att vara morsa och sen hinna blogga ;) Sen på de har jag blivit riktigt förvirrad, tappat min plånbok har jag gjort också SUCK!
För övrigt så försöker jag sluta röka, de va mitt nyårslöfte! Går rätt så bra än så länge, har gjort stora framsteg! Röker bara 2 cigg om dan. Så lite duktig är jag väl allt?

Aaron har nu blivit 3 månader och fått sina första vaccinsprutor, de va dock inget roligt för fy va ont han hade efter de. Men i övrigt så mår han bra. Och stor har han blivit 6,5kg lixom!! Den 10:e januari ska vi iväg till Astrid Lindgrens barnsjukhus för å träffa läkare & den 13:e blir de operation. Ska bli så skönt å få bli av med den där knölen. Men jag är lagom nervös inför de!

Men på tal om annat så ägnar jag alla mina tankar till min mamma, älskar dig & hoppas att allting blir & är bra!

Kommentarer
Postat av: Sicka

<3<3<3<3<3

2011-01-05 @ 12:23:12
Postat av: Nathalie

Va duktig du är glad jag blir att höra.



<3

2011-01-05 @ 19:04:34
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0