Överraskning!!

I tisdags förmiddag pratade jag med mamma i telefon och hon va så fruktansvärt ledsen, så jag bestämde mig för att boka en biljett ner på onsdagen utan att hon visste om det. Så igår eftermiddag klockan 14.00 hämtade mormor mig & lilleman vid stationen och körde ner oss till mamma, gud så glad hon blev :D De va ju de som var meningen så jag lyckades med mitt uppdrag, tummen upp!!

Imorgon kommer pappa Tias ner & Aarons farmor. Sen på lördag dyker väl resten av "08packet" upp ;) Och söndag är de dop! Gud så mysigt det ska bli <3


Kommentarer
Postat av: Antonia och Julius :)

Ååå va snällt av dig :)

Hoppas våra barn blir så snälla i framtiden oxå ;)

Lycka till med dopet <3

2011-02-17 @ 15:16:51
Postat av: Bea

Åh jaa, de hoppas jag verkligen :)

Tack så mycket, de gick faktiskt väldigt bra =)

<3

2011-02-24 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0