Juuuuul!

Snart är det Juuul, för er som missat? ;) haha!
5 ynka dagar kvar, helt sjukt! Har några få julklappar kvar att fixa bara men vet dock inte när jag ska hinna med det.
Har så svårt för att komma på VAD jag ska ge till folk också, men jag älskar å ge bort presenter. Helst ska de ju va när man minst anar det iställer för julafton & födelsedagar. De är roligare och mer "uppskattat".

Från den ena till det andra. Imorgon är Aarons sista dag på dagis för iår. Sen på onsdag ska han med mig till skolan, ska bli mysigt. Man vill ju ändå "visa upp" det man har skapat inför hela världen :p
Ne, men det blev så.

Shit vilket konstigt inlägg mest babblande om ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0