Grattis Pumba <3

Sitter här med mitt morgonkaffe och väntar på att klockan ska gå.. Tias har fått sovmorgon idag till klockan 11, sen ska vi iväg å hämta prinsen! <3
Sen ska vi nog handla julgran & lite julmat till imorgon. Sen vid 17.00 blir det jobb igen.
Ni ser, jag får aldrig en lugn stund? haha. Jag förstår inte själv hur jag orkar och hinner allt. Måndag-fredan (dagtid) är det skolan, Måndag-Fredag (kvällstid) är det plugg, matlagning, städning, tvättvning (ja ni vet, vardagsysslor), Varje fredag natt och varannan lördag natt är det jobb. Söndagar är det BARA en himla massa mys. Men när finns tiden till mig själv då? Den lixom försvann när jobbet kom in i bilden. Hm. Jag ska inte klaga, för jag har ju faktiskt ett jobb.

Men på tal om annat så fyller min bästa Jossan år idag aka Pumba, älskade människa!
Hon är i stort sett den enda vännen jag har kvar från Småland. Lite tragiskt men sant. Jag vet ju att hon alltid stannar hos mig, hon är B Ä S T ! <3



Grattis min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0