19/4-11

Snartsnartsnart beger vi oss hemåt mot smålands skogar och till min kära mor! Som jag längtar!

På tal om lägenheten så känns de inte som om vi kommer få den, med typ 220 intresseanmälningar så haha. Jävlar hade jag bott i hultsfred fortfarande hade jag bara behövt ringa till typ hultsfreds bostäder så hade jag haft en lägenhet nu, inte riktigt kanske men typ. Där är de då fan inga jäkla köer och slagsmål om lägenheter, jo en del men inte så många. SUCK!
Hade till och med kunnat köpa ett STORT hus för pengarna som älskling köpte denna lägenhet för, menmen.

Ikväll blir de iaf en dejt med min tant igen framför BB ;)

Kommentarer
Postat av: Sicka

<3 Ni kommer få eran lägenhet, jag lovar!

Kanske får ni även ett lån om du börjar plugga?

2011-04-19 @ 21:18:02
Postat av: Josssan

Haha hultsfredbostäder är ju dumma i huvudet!

2011-04-30 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0