Stockholm weekend!

Mina brudar och jag fick för oss att åka till sthml i torsdags kväll, sagt och gjort fredag kväll var vi där :) Har haft det supertrevligt! Framför allt för att jag fått träffa min älskling! Inte så hiiiiiiiiimla långt kvar tills jag flyttar dit nu.

Fredagen: Hade dock kunnat bli bättre, hade ont i sidan av ryggen redan från morgonen som sedan gick vidare in till sidan av magen också. När jag kom fram var det så EXTREMT, jag visste inte var jag skulle ta vägen för att de gjorde så ont. Kunde inte stå, sitta, ligga eller gå ingenting gjorde de bättre! Men jag försökte mig på att sova medans de andra festade. Men efter någon timme eller så kom tias in och hitta mig ståendes på alla fyra för att försöka sträcka på de, men som vanligt inget funkade!
Stackarn va lite orolig så han ringde sin mamma och sös som trodde de kunde vara gallsten, och envisa tias tvingade in mig i en taxi bil så vi åkte till akuten på en gång! Dock hittade dem inget speciellt, mer än lite vita blodkroppar i urinet, så fick lite pencilin och smärtstillande. Sen dess har de varit helt ok med värken, har dock lite ont idag =/

Lördag: Blev det grillning, årets första för mig för den delen :) Räknar inte korvgrillandet på en elgrill med mamma för riktigt grillning! Med lite kubbspel, vilket slutade 1-1 tjejerna mot killarna. Sedan vart de lite partaj uppe hos min käre fruuuga! Mycket trevlig :) Sen drog resten vidare och jag och tias gick och la oss!

Söndag: Seg dag! Ville inte åka hem! Men diskade dock uppe hos tias för första gången ;)

Blev ett litet lång inlägg, men ni har ju inte fått något att läsa på en hel helg så ;)

/ Beatricee

Kommentarer
Postat av: Jessica

<3

2010-05-17 @ 10:34:54
URL: http://sicka82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter nästan lite som kraftig foglossning när du beskriver smärtan. Hoppas det blir bättre. Vila ordentligt och köp en vetekudde :)

2010-05-17 @ 21:56:35
URL: http://eme1ie.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0