Snart se bebis!!

Åhh så jag längtar! Imorgon får vi äntligen se bebis igen! Eller det blir första gången för älskling :) Gud så sött. Skulle jag fått bestämma hade jag kollat på den hela dagarna, vill aldrig åka därifrån när jag väl ligger där, det är en sån underbar känsla så det går inte att beskriva!
Men först ska jag stå ut med en dag i kalmar, känns som om jag kommer somna efter halva dagen. Vaknade ju klockan 06.00 idag, känns inge skönt. Schemat ser ut som så att först har vi en lektion i 2h och 40mins, sen lunch, sen avresa 12.06 för att 14.00 ska vi gå på ett fotbollsmusee! Ska bli riktigt roligt ändå. Sen blire lunch och shopping, sen match Kalmar FF - Halmstad BK! Sen får jag ÄNTLIGEN åka hem, är hemma i hultsfred ca 23.00 och då ska hjärtat hämta mig på stationen :D Superglad!

Tänkte jag skulle försöka hitta mig ett par mammabyxor nu när jag ändå ska till kalmar. Det är inget roligt å bara gå i mjukisbyxor hela dagarna! Så hoppas på lite fynd iaf, även fast plånboken säger ifrån ;)
Ne nu ska jag dricka upp morgonkaffe, ha det så bra alla!

/ Beatricee

Kommentarer
Postat av: Anne

Glöm inte att du har ett par påsar att kolla i här med hörrö ;p

Kram

2010-05-05 @ 12:34:20
URL: http://trasdockan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0