Skoola!

Sitter just nu i skolan, haft lektion i 22 min hahah! Vill hem redan! De är ju nästa lektion vid 9 som är värst för den håller på i 2h och 40 min men världens tråkigaste lärare.
Men iaf, så har jag lyckats bli färdigt med 1 arbete av 100000000, men går visst framåt. Problemet är bara att alla typ ska vara klara den här veckan och nästa. Förstår inte hur jag ska ha tid med detta? BAJS!

Förövrigt, saknar jag min älsk oerhört mycket. Känns som om de är en evighet sen jag träffade han nu och de börjar bli jobbigt å bo så långt ifrån. Tänk om jag hade varit tvungen å vänta ett helt år till innan jag skulle fått bo ihop med honom? GUD då hade jag dött!

Nog om de, ska väl se om jag kan börja lite på något annat arbete :P PUSSSSSHAAAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0