Dålig uppdatering!

Har ju haft en hel helg plus lite till med min älskling ju, har inte haft tid att sitta här :) Men idag åkte han tyvärr hem. Får se om de blir någon resa upp nu i helgen, de bror helt och hållet på hur min ekonomi ser ut just nu.
Men gud, känns som min mage aldrig slutar växa! Känner mig som en liten tjockis :)

Ne på tal om annat, har suttit hela eftermiddagen nu och pluggat. Eller sen hjärtat åkte vi halv 4. Men fy så mycket jag har. Är nu NÄSTAN klar med samhällsarbetet, ska bara skriva en motivering också. Men tror jag ska börja skriva på ngot annat nu ett tag så jag får en liten paus från de där. Men nu blir de en toa och rök paus för min del!

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0