Underbart!

Jag kan vara världens lyckligaste människa?
Jag har världens finaste man, som om bara några dagar blir min sambo :) En ring på fingret, körkort och en bulle i ugnen! Allting jag så länge velat ha, fast lite senare i livet kom nu. Men de gör mig inte de minsta! För jag är lycklig över att allt är som de är, och att våran lille plutt är på väg.

Just nu känns de som jag svävar på moln! Allt är så sjukt bra!

Kan ju bara tacka min fina älskling för att han är så underbar! Älskar dig Mathias Gilljam! <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej jag undrar hur du fick upp den dära bebis grejen på din blogg. :) jag skulle också vilja men förstår mig inte på hur man gör. Kram.

2010-07-01 @ 13:53:11
URL: http://vanligadar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0