Sommarlov!

Har ju faktiskt haft sommarlov i ett par dagar nu, känns otroligt skönt nu när jag slutat och slippa alla förbannada arbeten som tar kål på mig! Känns dock väldigt tråkigt å lämna vissa människor i klassen! Men sen blir man nästan lite tårögd när man tänker på studenten! Skulle ju tagit den i år om jag inte hoppat av, men nu blir de inte ens nästa år!! Utan om två år! Men inte så mycket att göra åt saken, nu är de som de är och jag är glad över de :)

Igår åkte min käre mor & Peter till deras vänner på grillfest! Så Hanna och jag fick vara djurvakt! Blev väl mest jag nu på morgonkvisten eftersom Hanna låg och sov. Men det gick bra! Vi damsög och tokade golven igår och idag ska jag väl fixa med disken och tvätta lite, de behövs verkligen!

Tänkte avsluta detta inlägg med att jag saknar min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0