Mycket tankar!

Okej, för att göra en lång historia liiiite kortare! Så slog de mig faktiskt idag att jag ska ju inte bara flytta, jag ska ju flytta hemifrån så hade jag inte precis sett de förut. Allting är liksom verklighet nu, jag ska bli mamma vilket blir mer och mer självklart för mig för varje dag. Känner mer och mer sparkar och längtar bara mer och mer tills vår lille kille kommer ut. Jag ska flytta ca 35 mil ifrån min kära familj och leva ett helt eget liv, bara jag älskling och den lille!

Har så himla mycket tankar om precis allting! Jag kommer ju bara närmare flytten för varje dag, vilket jag är väldigt lycklig för också. De bara skrämmer mig lite att jag från och med då ska klara mig på egna ben, nu behöver ni inte läsa allt ord för ord, vet att de är jag och tias som ska klara oss ingenting ni behöver påpeka. Men ser detta ur mitt eget perspektiv just nu!

Fast det är väl inte bara jag som känt såhär när man ska flytta hemifrån på riktigt för första gången! Behövde bara skriva av mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0