Midsommar!

Idag bär det av till älskling för att fira midsommar på Gålö! Lite tråkigt bara att jag måste sitta i en bil i detta fina väder, men jag får ju världens bästa belöning när jag kommer fram :)

Förövrigt fick jag körkort i tisdags!!!! Superglad! Så har varit ute och kört bil hela dagarna nu, känns så otroligt skönt att jag kan ta mig precis var som helst utan att be om skjuts! Dock har jag ju ingen egen bil, men har en väldigt snäll och söt mor som lånar ut sin till mig ;) Fick ju även låna Cillas bil hela dagen i tisdags, för de hade hon lovat mig :)
Men idag är min käre mor i kalmar och Peter jobbar så de finns helt enkelt ingen bil hemma till mig :( Så jag får sitta hemma alldeles själv!

Men jag måste ju faktiskt packa och duscha, men sen då? Vad ska jag göra då? Hmm, får tänka lite på den saken. Eftersom jag inte åker förens klockan 15.00.
Men nu ska jag ut och dricka mitt morgonkaffe i soolen!

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0