Helgen!

Denna helg har älskling varit här, vilket har varit supermysigt! Även fast vi i stort sett aldrig gör något när vi är här, eftersom det inte finns så mycket att göra. Ska bli så skönt när jag flyttar härifrån. MEN!!!! Jag har tänkt på en sak, vad f*n ska jag göra om dagarna? Jag måste hitta på någon sysselsättning så jag slipper klättra på väggarna hela tiden. Visst har jag ju folk jag kan träffa. Men jag kan inte gå omkring hela dagarna och inte göra något?!
Så har ni några förslag på någon slags sysselsättning jag kan börja med? I stort sett vad som helst!

/ Beatricee


Kommentarer
Postat av: sicka

jaha du menar att du kommer att tröttna på att lekja med mig? ;)

2010-06-20 @ 16:27:58
Postat av: Nathalie

Vi kan leka sen när vi är lediga vi måste fixa bil så vi kan göra roliga utflykter och dricka latte :)

2010-06-20 @ 16:48:01
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Bea

Sicka: Ne klart jag inte menar att jag kommer tröttna puckounge ;)



Nathalie: Jaa, de får vi allt göra :) Får sno tias bil!!

2010-06-20 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0