Dålig uppdatering jag vet!

Har varit väldigt dålig på detta den senaste tiden, ber om ursäkt för de! Men har helt enkelt prioriterat annat, som skolarbeten som ska vara klara. Men nu så, nu ska jag försöka hinna med detta lite mer!

Vad som hänt sen sist? Jadu, inte särskilt mycket faktiskt. Magen växer som satan och älskling har varit här! Kört halkan också för den delen! Förstår inte vad alla tycker är så "JÄVLA ROLIGT" med den, tyckte inte de va så speciellt men visst lite roligare än vanlig körning men inte så så att jag skriker av glädje.
Imorgon blire vanlig körning, nästa vecka är det stadskörning och en "miniuppkörning" och resten får ni inte veta vilken dag de blir :)

Men ne, nu ska jag fortsätta plugga lite så jag hinner klart med det tredje arbetet idag. SKa ju klippa gräset med! Så får se hur mycket jag hinner! PUSSSSSSSHEJ sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0