Usel!

Jag är verkligen väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Men de har varit mycket nu dom senaste veckorna.
Har äntligen flyttat så bor ju numer i Haninge med min finaste. Så dessa veckor har bestått av att packa upp och fixa iordning.
Vi va på ikea förra veckan och köpte ny tvbänk och vitrinskåp. MEN vi köpte oss också en spjälsäng! Superlycklig, nu ska den bara målas och så sen ska jag köpa madrasser och bädda.

I tisdags tog vi oss en sväng in till stan med grannarna och gick på vasamuseét, mycket trevligt och itressant faktiskt. Sen tog karlarna en ölrunda. Onsdagen åkte vi ut med båten och fiskade, eller jag fiskade inte. Men de andra gjorde. Sen har de bara blivit lugnt tills igår lördag då åkte vi till grönan med hannapanna, så hon fick se de lite :)

Idag blire antingen Haninge Centrum eller Farsta Centrum, inte bestämt oss än!

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0