Meningslösa ord får alltid en betydelse ...

Jaha, då sitter man här klockan 02.12 den 2 januari 2010 och bara njuter av att man precis fyllt 18!

Om det ändå vore så väl, den senaste timmen har allt bara känts skit! Sen Tias somna blev det kaos i mitt huvud! Tänker alldeles för mycket på vad jag vill göra, vad som varit, de som har försvunnit. Ibland känns det bara galet FEL allting!

8 månader firade jag med min älskling idag (igår..) Förstår inte hur tiden kan gå så fort? Känns som den bara har flygit iväg. Det är snart 1 år sedan jag träffade denna underbara person för första gången. Och jag ångrar inte en sekund av det! Han förgyller verkligen min dag, trodde aldrig att jag skulle få uppleva sån här lycka <3

Jag älskar dig Mathias Gilljam, oerhört mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0