Ibland ...

Ibland önskar jag verkligen att jag var någon annan, att jag hade ett annat utseende att jag hade ngåon annans tankar, att jag hade någon annans personlighet.

MEN.. idag känns allting bara så uderbart! Jag känner mig vacker även fast jag sitter i mjukiskläder. Jag har världens bästa pojkvän, världens bästa pappa även fast vi har våra konflikter stora som små. Världens bästa släkt även fast dom kan gå mig på nerverna ibland. Idag är jag bara Bea, den glada, humoristiska Bea. Jag vill inget annat än att denna kväll ska bli så bra som de bara går. Och jag hoppas att de blir så!

Kommentarer
Postat av: Pumba!

Du har ffs världens bästa Jossan med! Tänk på de ;)

2010-01-19 @ 05:26:15
URL: http://disgrace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0