Alla som har flickvän/pojkvän gör detta testet

Vad heter ni? Beatrice & Mathias

Hur träffades ni första gången?  På en fest i sthml

Hur länge har ni varit tillsammans? 8 månader :)

Förlovade? Nepp, sånt som kommer med tiden :)

Har ni barn? Nepp, sånt som kommer med tiden :)

Har båda körkort?  Ne, bara Tias än så länge ska börja nu ju!

Isåfall, vem kör bäst? Hah, Tias!

Kommer du ihåg er första kyss?  Absolut! Glömmer aldrig!

Vem sa "Jag älskar dig" först? Mathias :)

Vem är äldst?  Mathias

Vilka stjärntecken är ni?  Jag är stenbock och Tias Oxe har jag för mig? :o

Vem fyller först på året? Haha, vem kan fylla senare än mig? :o

Vem är längst? Tias

Vem sjunger bäst? Absolut inte jag!

Håller ni i handen på stan? Ja!

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej

Vad har ni gemensamt? att vi e så otroligt söta? :D

Blev du kär i första ögonkastet? Mjo, lite kanske :)

Har ni någon speciell låt? Ja, Taylor Swift - Love Story

Har ni några "fri kort"? Absolut INTE!

Har ni stora framtidsplaner? Absolut! :)

Har ni gråtit i varandras armar? Ne? Eller jo!

Har ni varit utomlands tillammans? Ne :( Men kommer väl så fort vi har tid & råd :)

Vilket är ert bästa minne? När de blev vi kanske? :) 1/5-09

Vem lagar bäst mat? Tias

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan!

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Japp, gör de fortfarande!

Brukar ni bråka? Jodå, de händer de med!

Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar tror jag, eller både och!

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ALLT!

Brukar nån av er prata i sömnen? Jo har visst hört att jag gör de, men han snarkar så gud förbannat så där går vi jämt ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0