Dag 03 – Mina föräldrar

Min pappa heter Tommy och är 53 år gammal. Han jobbar på spånskivan och bor i Hultsfred och han är världens bästa! Även fast vi nästan alla haft våra gräl, så är han underbar. Jag kommer dock inte ihåg så mycket av vad vi gjorde när jag va liten, för jag vet att han jobbade så mycket. Men sen jag var 12 år gammal har jag flyttat fram och tillbaka mellan han och min mor. Jag va verkligen en pain in the as! Men jag älskar honom!!
Min mamma heter Annelie och är 45 år gammal, hon är sjukskriven sen många år tillbaks, eller sjukpensionär kanske? Äsch jag vet inte riktigt. Men innan dess jobbade hon i charken på konsum.
Mamma och jag har ALDRIG kommit överens, jag har varit riktigt elak mot henne många gånger om. Vilket jag ångrar nu idag. När jag själv fått barn så förstår man lite mer, hur mycket hon ställt upp för mig. Jag hade aldrig klarat mig utan min mamma. För ca 2 år sen skulle jag tro?! Fick vi så himla bra kontakt med varandra och nu är hon min allra bästa vän, pratar med henne minst en gång om dagen. Och de värker lite extra i hjärtat när jag bor så långt bort och inte kan hjälpa henne när hon inte mår bra!
De är lite extra jobbigt å vara 18 år och mamma när jag inte har mina föräldrar i närheten! Men jag vet att dom ställer upp i ur och skur!
ÄLSKAR ER!! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å jag börjar nästan gråta när du skriver så fint om mig gumman

Ålskar er alla där uppe i Stockholm

Kramar

2011-02-11 @ 12:23:52
Postat av: Bea

Du är värt allt fint i värdlen mamma!

Kramar

2011-02-14 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0