Dag 01 – Presentera mig själv

Oj var ska jag börja?!
Heter Beatrice är 18 år gammal, snart 19 ;) Bor i Haninge tillsammans med min finaste, och har gjort de sen den 4e Juli. Innan de bodde jag i Småland, närmare bestämt Målilla, där jag har hela min familj & släkt. Saknar dom!!
Den 2 oktober fick vi världens finaste lille son Aaron och även fast jag inte trodde livet kunde bli mer underbart så blev de de :) Är så himla supernöjd över mig själv, att jag är mamma! Kan lova er att de är ingen lätt uppgift men ack så underbart. Skulle kunna skriva en hel uppsats om hur underbart det är å vara mamma, men de struntar vi i ;)
Jag hoppade av mitt första år på gymnasiet då jag gick dans, var alldeles för skoltrött men ångrar mig till tusen! Började istället IV och började få tillbaka motivationen när mina betyg började bli bra. Började därefter BF och gick i 2 år. Sen vart jag gravid och kunde inte gå klart. Så i Augusti ska jag förhoppningsvis få läsa klart det sista året. För sen vill jag läsa vidare till Ekonom.
Någonting jag gillar är, eller rättare sagt älskar är min familj både min lilla famlij här uppe och den nere i Småland! Fy va de känns lustigt å skriva att jag har en egen liten familj ;) haha, har nog inte riktigt fattat de än.
Mina kaffe/spel/prat stunder med min älskade gammeltant är också något som står väldigt högt upp på min "gilla" lista.
Jag hatar FÖTTER, de är de värsta jag vet. Kan knappt ta i mina egna. Dem ända fötter jag kan ta i är lillpluttens! Tycker heller inte om människor som pratar för mycket och har INGEN aning om vad dom pratar om. Oärlighet är de värsta! Spelar ingen roll hur liten lögn de är, jag genomskådar dom nästan alltid!
Mina största egenskaper är nog att jag är så fruktansvärt ENVIS och alldeles för snäll ibland, tycker inte om att säga nej till något. Vilket kan leda till jobbiga sitatuioner ibland..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du finns högt på min lista med alla ni 3! =)

2010-12-01 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0