Blup blup

Jag kan vara världens sämsta människa på att vänta. Enligt mig ska allting hända NU, jag vill ha fart på det hela. Blir ju galen av att gå och vänta på att lillen ska titta ut!
Åkte hem till Småland i onsdags och fick äntligen träffa min lilla mamma igen, som jag saknat henne!
Så de blev lite av varje i helgen, ryttartävling, förlovningsfest, släkträff och lite annat smått och gott. Mamma berättade också att hon och mormor ska stå för kostnaderna av barnvagnen, bilbarnstolen, babysitter, hoppgungan och gåstolen som jag fått av min käre morbror & Johanna. De tyckte jag va väldigt snällt :)
Har ju också fått 2 biljetter till diggiloo utav morbror Johan som jag och älskling ska på den 21:e, supertack!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-08-03 @ 10:25:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0