Twilight ..

Igår natt låg jag och kollade på filmen twilight igen för typ 10:e gången? Kom då på hur galet mycket jag längtar tills New moon kommer ut! 20 November är premiären! Så sen får jag väl försöka tvinga med tias till bion och kolla på den, för hit lär den ju inte komma på en evighet! Jag mste verkligen se den! GAAAAAAAH!

Men förövrigt, så håller vi på och flyttar nu. Tror inte det är så mycket kvar faktiskt, lite möbler bara och mina kläder. Sängarna blir till att flytta på lördag, så då får jag sova min första natt där uppe med älsklingen i samma rum som vi sov i första gången han va nere =)

Jag satt och tänkte på de igår, det är snart ett halvår mellan oss. Jag tycker tiden verkligen gått skitfort! Förstår inte vart den har tagit vägen riktigt. Men ne, nu blire nog en kopp kaffe till och lite alfapet ;)

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0