Stolt!

Riktigt, riktigt stolt över mig själv idag ;) Har faktiskt blivit klar med två arbeten, pratat med Berra om allt jag missat i hans kurser och fått lov att göra dom under höstlovet =) Nu är de fasiken bara 2 saker kvar, shit va skönt!
Komme väl säkert få reda på en massa mer imorgon dock =/ Men det är sånt man får ta när man är borta så länge. Men allt verkar lösa sig just nu, de känns så i alla fall. Nu får jag ju åtminstone sova tack vare the pills, men blir galet trött på morgonen, men de fixar jag!! (Y) hoppas ja iallafall.

Klockan är över tolv så nu är det tisdag, och de är bara 3 dagar kvar tills mitt hjärta kommer hit! :D Jag är superglad! 72 dagar kvar till min födelsedag också ju!

Menmen, nu blire väl en omgång alfapet och sen sängen! Godnight :*

/Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0