Läkarbesök!

Idag gav jag mig faktiskt iväg till skolan, blev faktiskt väldigt förvånad över mig själv! Började ju inte förens 12.30 så. Zandra ringde och väckte mig vid 10 och ville ha kaffe så fick visst gå upp då.
15.30 träffade jag min kära mormor vid läkaren för jag skulle vara där 15.40, min älskade mormor är så snäll :D Är så förbaksat rädd för läkare, helt sjukt =/ MEn iaf, så de gick de bättre än jag hade förväntat mig. (Y) Efter de gick vi direkt till apoteket och hämtade ut tabletterna. Fick en limpa hembakat bröd av henne också! Hon är allt snäll hon.

Nu har jag precis fått i mig mat, och varit ute med hunden så nu blir de en kopp kaffe för mig och lite alfapet :D

/Beatricee


Kommentarer
Postat av: Jessica

Me want to play with you..efter maten!!!

2009-10-14 @ 20:21:24
URL: http://sicka82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0