Friday!!!!

Idag är de fredag & höstlov, men de bästa utav allt är att min älskling kommer idag! :D Är hur glad som helst ju!

Gick faktiskt till skolan idag, hade ju bara syslöjd då jag sydde klart lapptäcket till tias, men blev så stressad så de blev lite fel ;( Får fixa de när jag åker upp till den andra lägenheten. Har ju nål & tråd där! Sen efter den blev de fika med gamlingar! haha, får man säga så? Men förövrigt var de väldigt trevligt. Gissa vem som vann låt leken då? Jo JAAAAAAG! :D Eller min grupp, men bara för att jag e helt galet bra ;)
Nu har jag också packat ner allt i badrummet, sen blire en dusch snart sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, massa mys med min älskling självklart! (Y)

Nehe, lite kaffe kanske? Och en runda alfapet ;) SEEYA ;*

/Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0