Städdag!

Swiiisch sa de, sen fick man 7 kommentarer på bara någon minut! Hah, jag bli jätteglad över 7 kommentarer? Ska man jämför med kenza, foki m.m. så är de ju bara en piss i havet! ;)

Men nu är äntligen denna dag över, nu är de bara en gång kvar man måste vara med om öppet hus, sen tar man ju studenten! Helt galet va skönt det ska bli! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska plugga vidare till än, antingen lärare eller ekonom. Vilket tycker ni själva låter roligast? =) Skulle ju iof vara väldigt kul att jobba som typ make up artist eller frisör också, men har ju tyvärr ingen sån utbildning. Men vem vet de kanske kommer de med!

Imorgon skulle jag egentligen jobbat med min broder, men han ska åka på föreläsning så ska bara upp dit och städa lite! Så får sovmorgon till 11 imorgon. Känns skönt :)
Men nu måste jag vidare in i duschen!
Ha de bra ;*


/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0