Rörigt!

Jag vet att jag har blivit väääldigt dålig på att updatera, helt urusel ;) Tänker alltid på att NU SKA JAG skriva ett inlägg, men tanken är visst lättare än att utföra den.
Men iallafall så har jag fått mig en praktikplats nu, hos min kära bror. Väldigt trevligt faktiskt, även fast jag bara varit där en dag. Vet ju nästan hur jag ska göra med allt så behöver inte lära mig särskilt mycket. Bara skönt att få spendera lite av min tid med honom, händer inte så ofta annars.

Höstlov har jag ju haft också ja, det spenderade jag uppe hos mitt hjärta! Gjorde kanske inte allt för mycket mer än att vi gjorde om hans sovrum. Men alltid lika mysigt att vara där. Skulle ha pluggat också men så blev de inte riktigt, men HEY har ju 3 veckor på mig? :D Ja, juste har hunnit haft våran 6 månadersdag också ju! Får man inte glömma. Känns helt galet, va tiden har gått fort. Förstår inte vart den har tagit vägen, fast skönt är väl de för vill att de ska bli december nu, sen Juni 2011! =)

Men förövrigt, så ska jag prata lite allvar med min far ikväll ;) thah. Ajuste, lördag blire ullared med M också, men shit så rörigt detta inlägget blev då? Tror jag slutar nu! HARE BRA!

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0