Plugg, prov, arbeten, MASSOR!!!

Det här är en sån här dag när jag känner mig som lite piss i havet. Allting känns galet jobbigt just nu! Hatar att sitta helt ensam utan vovven eller min far kommer ju in på sånna tankar då =/ Jag har verkligen ett stort behov av att ha någon/någonting vid mig hela tiden!

Förövrigt sitter jag här i min ensamhet och pluggar matte känns som jag ligger efter en hel del i de, ska göra nationella i de v.50 tror jag de va & jag har 1,5 kapitel kvar knappt. Men dom är inte så stora så de ska nog gå bra i alla fall! Sen har jag ett gammalt arbete i Arbetsätt & Lärande som jag måste göra klart, men min snälla lärare sa att de inte var någon brådska med de =) *TACK* Har verkligen massor att göra.
Ett arbete i samhäll till vecka.50 tror jag, ett arbete i psykosocialt arbete tills v.51, ett stort arbete i SV/ULS som ska vara klart tills den 17 december. Något arbete i BKF som ska vara klart tills någon gång. Sen ett prov v.50 tror jag i ARL!

Ja ni ser, har hur mycket som helst? :s Blir så trött på de, får alltid allting på en gång! Dom kan aldrig dela upp de lite? Ne för nu e de så många kurses som slutar till Jul så då måste vi hinna med allt på dom sista 4 veckorna!!!

Nog om de, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och försöka räkna ut de kapitlet jag håller på med i Matte B, andragradsekvationer!

Ha det bra alla och hoppas att ni får en bättre dag än mig ;*

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0