Önskelista!

Nu har jag härmat AnnaPanna och gjort en önskelista :D Hahah, jag är dyr ja :D:D



1. En nintendo DS :D ROOOOSA!!!
2. Pengar till körkortet!!!! Viktigast!!!!
3. Twilight böckerna :)

Japp där har ni de, de är nog de enda jag önskar mig, eller enda och enda de e ju lite iaf ;)

Nehe, dagen förövrigt, varit i skolan dock inte gjort så mycket? Haha, kommer inte ens ihåg vad vi har haft för några lektioner :P Men nu ikväll har jag iallafall pluggat på provet vi ska ha imorgon fast inte mycket alls så känns som om de kommer gå åt helvete! Men har aldrig fått ett IG på något prov under hela gymnasietiden så får väl hoppas på de bästa här med =)
Sen har min far handlat 200g tobak till mig idag som nu ligger i blöt ska bli så skönt å få ha ciggaretter HELA månaden ut!!! :D

Nu är de bara 31 dagar, snart 30, tills jag fyller 18! Fasen de känns som om de va 100 dagar kvar igår, de går väldigt fort de här tycker jag. Lika bra de! Måste tvinga med mig min far ner till polishuset någon dag i veckan så vi kan fixa mitt leg, skulle vara tråkigt om jag inte har något när jag fyller 18! DÅ blir jg ledsen :(

Men iallafall, nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Sov så gott alla människor =) PUSS ;*

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0