Home sweet home!!

Då var man hemma igen efter nästan en hel vecka hos mitt hjärta! Har haft de helt galet underbart, precis som vanligt =)
Imorgon bär de av till skolan, ska bli lite smått skönt å få komma tillbaka igen efter 4 veckor! Har faktiskt saknat det en del! :) Träffa min lilla sötboll ANNAPANNA med!

På tal om annat så längtar jag till en viss dag bara för att få se om de verkligen är så som jag tror! JAG VILL VILL VILL VILL! :) Mysigt! Mohahahahahaha, bara för att nu nyfikna bitches inte har en aning ;) Faktiskt INGEN alls som vet något! :D


Kommentarer
Postat av: annapanna.

wiiiiiiho, och jag får träffa min beafis idag! :) <3

2009-11-23 @ 10:39:33
URL: http://www.anna-strom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0