Behöver bara skriva av mig lite!

Var fan är Sveriges kvinnor på väg? Var kommer alla jävla komplex och "regler" ifrån att man måste vara smal, blond och storbröstad ifrån? Visst nu tänker ni, bara för att du e mörkhårig, inte har stora bröst och har en normal kroppsform! MEN
Jag nämner aldrig människor jag tycker illa om i min blogg och kommer dessvärre aldrig göra det heller, även fast det kan ge mycket uppmärksamhet. Men jag kan aldrig förstå vart i hela helvetet de kommer ifrån?
De är ju inte ens hälsosamt att svälta sig själv och se ut som en tändsticka! Visst så är de inte särskilt hälsosamt att vara överviktig heller, men de är ju dom överviktiga som får ta all skiten? De är dom de är fel på, enligt er andra idioter.
Jag HAR varit smal som en tändsticka och de var den värsta tiden i mitt liv, jag trivdes inte alls så över huvud taget. Och i detta nuet blir jag nästan tårögd om jag går ner i vikt!

SKÄRP ER FLICKOR! Gör något mer vettigt utav ert liv än att tänka på hur ni ser ut hela tiden, en karriär är väl fortfarande viktigare än ett utseende?

Kommentarer
Postat av: allra bästa anna! :>

bea, du har så sjukt jävla rätt! (y) de är helt jävla sjukt! :s gud vad jag håller med dig, till tuuusen! (y)

<3

2009-11-18 @ 15:08:46
URL: http://www.anna-strom.devote.se
Postat av: Bea

Jag vet, jag är bäääääst ;) MOHAH

2009-11-22 @ 16:03:47
Postat av: Världens bästa Nina

Ett utseende kan vara en karriär.

2009-12-05 @ 00:33:35
URL: http://snottra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0