Youre my world :D

Helt okej dag i skolan, hade typ friidrottsdag med handikappde :) Välidigt trevligt. Fick tillbaka mitt LPL prov också som jag fick VG på, ganska nöjd eftersom jag läste på de någon timme innan vi skulle ha de så :)

Fick en dålig nyhet igår, ingen sötnos här i helgen inte :( buhu! Men får väl stå ut ett tag till utan honom, klarar mig alltid. Även fast man saknar honom väldigt mycket!
Ne, nu blire ut med vovven sen duschen och sen matteboken!
PUSSSS ;*

"Youre the reason my love has a name
Youre the reason I know love, love, love
Youre the owner of my heart
Always close when were apart
Youre my heart, my soul, my reason
Youre my world"

Har visst råknat fastna lite i låttexter :o haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0