sundag! :)

Blev en helt okej söndag för mig, massa sol och grillning hos mormor & morfar :) Fick ju rabarberpaj också, MUMMA!
Sen när jag kom hem igen skulle jag cykla bort till preem för att köpa hylsor, ne då fick dom för sig att man skulle vara 18?! Hallå?! Har ni era egna regler därborta eller. IDIOT :@ Blev irriterad. Ska du jobba där så kan du väl förfan lära dig att de INTE finns något skadligt där i lite papper och ett filter, de är ingen åldersgräns på de! GAAAH!

Fick världens bästa nyhet idag :) Hjärtat kommer troligtvis ner på torsdag istället!! :D:D Bara 4 små ynka dagar kvar, får hoppas på att dom går jättefort för jag håller på å saknar ihjäl mig! En hel vecka sen jag såg han sist ju :( Men snart så.

Ne nu ska jag snart spela poker, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0