Rubrik ;o varför då?

Då va man hemma igen efter en helt underbar "semester" hos hjärtat! Blev typ dricka både onsdag, torsdag & fredag. Men fredagen var helt klart bäst! (Y) Fick ju se BOUNCE med hjärtat! Dom e så sjukt grymma ;o Tänk om man kunde vara sådär duktig.
Lördagen blev de en mysdag, de bästa på hela veckan! Fick ha han helt för mig själv, ja gillart ; ]
 
Sen va man tillbaka i verkligheten, skolan idag var dock jävligt slapp. Hade en lektion på morgonen som slutade 10.15 sen skulle jag haft dans vid 14.20 men råkade visst strunta i den :p som vanligt! Men man orkar inte vara kvar i skolan när man har sån lång håla, visst att jag inte har så långt mellan hemmet och skolan men lat e jag!
Prov på onsdag då, YIPPIE! NOT! Men sista matteprovet för den här terminen, och sen har jag ett arbete i svenska som ska vara klart på fredag så får plugga lite på de med kanske. Är ju faktiskt sista fredagen vi har nu så!
Men det som helt klart är bäst är ju att det bara är 16 dagar kvar tills vi slutar :D:D Varav 12 'är skoldagar, de är ju INGENTING :D

SOMMAR 2009 står utanför min dörr just nu :D and i lööv it !

Fast längtar dock mer efter att få träffa min sötnos! Blir förhoppningsvis till helgen, om allt går som det ska :) <3

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0