Mat galen ;o

Onsdag idag då, men de känns som torsdag :/ Hade väldigt gärna fått vara tisdag faktiskt så jag hade fått träffa min sötnos! Hade ett prov idag i idrott som faktiskt gick väldigt väldigt bra tror jag, kändes så :) Snart är det helg, då får jag förhoppningsvis vila ut efter allt pluggande. Man blir ju helt tom i bollen av att plugga hela tiden.

Äter också som en häst just nu, helt tokig i mat ;o Gick faktiskt å köpte mig chips, cola, ostbågar & godis idag! Usch, det är inte bra! Får ta å springa till umeå fram & tillbaka för att få bort allt jag ätit, haha.
Bara 6 dagar kvar nu!!! Längtar jättemycket, tycker dagarna kan få gå lite fortare faktiskt. Det är inge kul å sakna någon så mycket. Känns som om de är en evighet tills dess.
Har också kommit fram till att mina inlägg bara blir tråkigare & tråkigare :p så nu har jag inge mer å berätta :)


M
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0