Måndag

Det innebär att de är tisdag imorgon å då åker jag :D:D
Skoldagen idag blev riktigt lugn, hade bara en lektion och det var datan så visade filmen och allt så nu ligger jag inte efter där längre. Alla som är klara med allt behöver inte gå på datalektionerna mer, så jävla skönt ;) Tycker dock lite synd om annapanna faktiskt!

Jag skulle städa, packa och dusch idag men har inte gjort något av det än så länge :/ haha . Har väl ändå lite tid på mig å göra det. Lär väl bli att jag får stresspacka i sista minuten, typiskt mig. Måste lägga in lite musik på mp3n också och fixa något å äta/göra imorgon på bussen & tåget annars lär det bara ta längre tid. Fast kan ju iof sova =) Men har lite svårt för å sova när jag åker någonstans.
Men nu ska jag inte tråka ut er något mer, måste ringa ett samtal. Hoppas på ett positivt svar! :)
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0