Kalmar

Jajjemen, va me klassen i kalmar idag! Helt okej dag förutom att jag fick gå upp klockan fem!!!! :O Vart lite förvånad över att jag kom upp iaf. Det blev först ett besök på ett konstmuseum som tur var bara varade en halvtimme. Hatar sånna museum. Ska man på musem ska de va typ om svensk historia annars e de inge kul. Efter det fick vi sitta och vänta typ 1,5 timme på att vi skulle få se en rättegång som va helt okej faktiskt. Tog ju bara 1 timme så man hann aldrig riktigt tröttna :)
Senare blev det stan med min älsklings anna & Dona :) Skulle bara köpa 1 tröja, men blev visst 2 linnen & ett par leggings också. Hmm, Bea blir väldigt fattig nu!

Nu ikväll blev det en fika hos snuttan! <3 Sen va de hem för å plugga :/ Är dock klar nu och blev faktiskt väldigt nöjd. Så nu ska jag bara redovisa det muntligt imorgon så vet inte riktigt hur det ska gå. Jättenöjd över det som står på pappret men hurfan ska jag lyckas framföra det så bra då? :s Aja, det är väl sånt som märks. Nu ska jag ta mig en koll på hur det går för pappa på pokern! :)

Hare bra all ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0